tisdag 5 oktober 2010

Skogsbilvägstripp.

PA051733Eftersom min kropp nuförtiden bara “ynkar” sig och drar sig för att göra något vettigt, så satte jag mig i bilen och gjorde en tripp på några skogsvägar i trakten. Inte ser jag något speciellt vettigt i det heller, men jag hoppades att få något viltspringande/flygande i kamerasökaren, men icke sa Nicke. Endast en orrtupp, som skrämdes upp av min framfart, flög över vägen. Inte en chans till ett kameraskott. Tuppen försvann långt bort över skogen.

Ett par bilder måste jag ju ha att klistra in på bloggen, så det fick bli vinglösa och mera stillsamma motiv.

Förövrigt soligt och vackert höstväder.

PA051732

 

På återvägen stannade jag till vid husvagnen. Där höll ju dom vanliga stamgästerna till. Alltid lika hungriga..

PA051733b

Inga kommentarer: